متينمتين، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

متين معتمدي

مهموني روز هفت عسل جون

1393/7/9 14:13
نویسنده : ميناگلي
251 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم

روز شنبه دايي سعيد و زندايي سحر يه مهموني واسه به دنيا اومدن عسل جون گرفته بودن.

بابا محمد مرخصي گرفته بود و به اتفاق خاله مريم رفته بوديم مهموني

اونجا خاله ميترا هم اومد. تا آخر شب نشستيم . در كل مهموني خوبي بود. دايي سعيد خيلي زحمت كشيده بود و همه تلاششو مي كرد تا چيزي كم و كسر نباشه. اي خدا من چقدراين برادرو دوست دارم.خدايا خودشو وزن و بچشو حفظ كن.

مامان قربونت بره؛‌ تو هم به دنيا بياي يه مهموني واست مي گيرم ماماني.

هر روز تقويممو باز مي كنم و روزها و هفته ها رو مي شمرم تا ببينم تو كي به دنيا بيايي.

الان توي شكم ماماني 25 هفته هستي.

اين هفته هفته آروم و بي دغدغه اي بود. امشب بابا و مامان از رفسنجون بر مي گردن و من هم خيلي دلم واسشون تنگ شده و خوشحالم كه مي بينمشون.

بابا محمد اينقدر باهام مهربونه و هوامو دارم كه خدا مي دونه . 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

سارا شکيبا
9 آبان 93 13:04
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون ______