متينمتين، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

متين معتمدي

تکمیل سیسمونی

1393/9/28 7:21
نویسنده : ميناگلي
426 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و بابای خوب من زحمت کشیدن و واسه متین کوچولو هر چیزی که لازم داشت رو خریدن

البته یه هدیه های خوبی هم که من می دونم چی هست واسه من و تو تهیه کردن که من می دونم چی هست اما تا موقعی که خودت به دنیا نیای نمی گن چی هست تا خودشون بگن. فعلا یه رازه

عکس سیسمونیتو می زارم مامانی. حالا بعضی خرده ریزهایی که مونده رو برات می گیرم. دوست داشتم اتاقتو بهتر می چیدم اما کم جایی اجازه نداد. تازه بابامحمد دلش می خواد زودتر خونه رو عوض کنیم واسه همین نذاشت خیلی به اتاقت برسم. 

از همه جزئیات سیسمونیت عکس نگرفتم پسرم. کلیاتش ایناس.

راستی دیگه چیزی نمونده که بیای بغل مامانی. خوشحالم که انتظارم داره به سر می یاد و می یای اما دلم واسه تکونهای قشنگت توی دلم تنگ می شه. نمی دونی واسه هرتکونی که توی دلم می خوری چه ذوقی می کنم و به این تکونات عادت کردم

 

پسندها (1)

نظرات (5)

ویدویدی
28 آذر 93 9:28
سلام گلم مبارکه خیلی با سلیقه و قشنگهههههههههه منم تو فکر سیسمونی هستم
مامان شادمهر کوچولو
29 آذر 93 9:59
عزیزم متین جون مبارکت باشه دست مامان بزرگ و بابا بزرگ درد نکنه راستی دوست عزیزم برای لینک کردن در قسمت مدیریت وبلاگ قسمت پیوندهای وبلاگ میتونین آدرس هر سایتی رو کپی و پیست کنین تا یه قسمت به وبلاگتون به عنوان لینک دوستان اضافه بشه
نوشين
29 آذر 93 11:53
واقعا با سليقه ، مبارك گل پسرمون باشه ، اون گهوارش منو كشته
مامان نوشين و بابا علي
8 دی 93 11:58
کجایی تخه نگرانتیم . سر بزن
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:51
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان