متينمتين، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

متين معتمدي

دیابت بارداری من

1393/9/19 0:01
نویسنده : ميناگلي
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر عزیزم

تقریبا سه هفتس که مامانی دیابت بارداری گرفته و نگران خوردو خوراکشه و انسولین می زنه

راستشو بخوای خیلی نگرانتم و می ترسم این دیابت روی تو اثر گذاشته باشه.

از بس که حرص چیزهای مختلفو خوردم و استرس داشتم آخرش به اینجا منجر شد که دیابت بارداری بگیرم

از خدا می خوام فقط سالم بیای بغلم.

دیروز که دکتر بودم گفت سالمی و نگران نباشم اما این حرف دکتر هم نتونست آرومم کنه

 

مامان و بابای مهربونم با پولی که من و بابایی دادن کلی زحمت کشیدنو و خرید سیسمونیتو واسمون میسر کردن

من و بابایی هم بادقت و شوق و ذوق رفتیم به سلیقه خودمون تک تک وسایلتو خریدیم و الان اتاقت آمادس تا تو بیای توش

از بابت وسیله هات خیالم راحت شد چون واقعا تواناییم کمتر شده و دیگه تقریبا جایی نمی تونم برم و زیاد دور از خونه نمی تونم بمونم .اقلا خرید وسایلتو تموم کردم

البته اتاقت اون چیزی نشد که من دوست داشتم و حس می کنم جذاب نیست اما خوب همه وسایل لازمو داری. فرش و پرده اتاقت رو هم عوض نکردم.

باید سر فرصت از همه چیز عکس بگیرم و عکساشو اینجا بذارم

از مامان و بابای مهربونمم خیلی تشکر می کنم که واسه توی گل پسرم سنگ تموم گذاشتن.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان شادمهر کوچولو
19 آذر 93 9:27
انشالله که هیچی نیست و پسر گلتون با سلامتی میپره تو بغلتون وسایلشم مبااااااارک انشاالله به سلامتی و شادی استفاده شون کنه